Üyelik İle İlgili Sorular

1. Nasıl üye olabilirim?

ak-ay.net’den “ÜYE OL” linkine tıklayarak, veya Mavi uygulaması profilim sekmesinden üyelik formunu doldurup hemen üye olabilir ve alışverişe başlayabilirsiniz. Sitemize üye olmak için herhangi bir ücret ödemeniz gerekmemektedir.

 

2. Neden üye olmalıyım?

ak-ay.net üyeleri bir çok avantajdan faydalanıyor:

  • Beğendiğiniz ürünleri istediğiniz özelliklere göre hızlıca filtreleyip sepetinize ekleyebilirsiniz.
  • Siparişlerinizin durumu hakkında bilgi edinebilirsiniz.
  • Kampanyalarımız veya promosyonlarımız hakkında haberdar olabilirsiniz.

 

4. Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Kullanıcı adınız ve şifrenizle sitemize veya uygulamamıza giriş yaptıktan sonra, “PROFİLİM” bölümünden üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

 

6. Şifremi unuttum ne yapmalıyım?

Şifrenizi unuttuysanız, üye girişi bölümünde bulunan ‘ŞİFREMİ UNUTTUM’ linkine tıklayıp, gelen sayfadaki kutuya üye olurken belirttiğiniz e-posta adresinizi yazmanız yeterli olacaktır. Şifrenizi değiştirebilmeniz içim mail adresinize bir link gönderilecektir. Linke tıklayarak yeni bir şifre belirleyebilirsiniz.

 

7. Üye olduğum e-posta adresini artık kullanmıyorum. Ne yapmalıyım?

Üye girişi yaptıktan sonra “PROFİLİM” bölümünden mail adresinizi değiştirebilirsiniz.

 

8. Kişisel verilerim korunuyor mu?

Mavi.com sitesine ve Mavi uygulamasına üye olurken ve alışveriş yaparken sağladığınız kişisel verileriniz 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) uyarınca işleme amacı ile bağlantılı, sınırlı ve ölçülü olacak şekilde, işlenmelerini gerektiren amaç çerçevesinde kaydedilir, depolanır, muhafaza edilir, yeniden düzenlenir, hukuken bu kişisel verileri talep etmeye yetkili olan kurumlar ile paylaşılır, KVKK’nın ve diğer kanunların öngördüğü koşullarda üçüncü kişilere aktarılabilir, devredilebilir ve KVKK’da sayılan diğer şekillerde işlenebilir. Ayrıca, kişisel verilerinizin işlenmesine ilişkin detaylı düzenlemeye Akay Üyelik Sözleşmesi ve Gizlilik Prensiplerinde yer verilmiştir. Akay Üyelik Sözleşmesi ve Gizlilik Prensipleri’nin 5. maddesinde yer alan haklarınızı kullanmak amacıyla bizimle [email protected] e-posta adresinden iletişime geçebilirsiniz.

 

Sipariş İle İlgili Sorular

1. Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

Siparişinizin içerisinde değişiklik yapılamamaktadır. Siparişinizde değişiklik yapmak isterseniz eğer siparişiniz kargoya verilmediyse eski siparişinizin ödemesi iade edilir. Daha sonra tekrar yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir. Eğer siparişiniz kargoya teslim edildiyse ürünleri tarafımıza değişim talebiyle göndermeniz gerekmektedir.

 

2. Siparişimin durumunu nasıl takip edeceğim?

Siparişlerinizin durumunu “HESABIM/SİPARİŞ TAKİP” ekranından takip edebilirsiniz.

 

3. Alışverişlerimde hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?

Siparişlerinizin ödemesini, Kredi Kartı,  Banka Kartı, Havale/EFT yöntemi ile gerçekleştirebilirsiniz.

 

4. Havale/EFT ile ödeme seçeneğini nasıl kullanabilirim?

Ödeme adımında ödeme seçeneği olarak Havale/EFT seçeneğini seçmeniz gerekmektedir. ''Ödeme'' butonuna bastıktan sonra siparişinizin ödemesini, seçtiğiniz banka hesabına 3 iş günü içerisinde yatırmanız durumunda siparişiniz en kısa sürede hazırlanacak ve tarafınıza gönderilecektir. 3 iş günü içerisinde ödemesi yapılmayan siparişler iptal edilmektedir.

 

5. Havale/EFT ödemelerimi hangi bankalara yapabilirim?

Banka isimleri ve IBAN numaraları:

GARANTİ BANKASI:TR25 0006 2000 5980 0006 2974 31

KUVEYT TÜRK        :TR72 0020 5000 0060 3741 8000 01

ALBARAKA TÜRK   :TR42 0020 3000 0070 0388 0000 04

 

6. Havale/EFT ödememi gerçekleştirdikten sonra ne yapmalıyım?

Ödemenizi gerçekleştirdikten sonra dekontunuzu [email protected] adresine mail atmanız gerekmektedir.

 

7. Siparişim ne kadar sürede elime ulaşır?

Siparişiniz, ödemenizin onaylanmasından sonra ortalama 2 iş günü içerisinde kargoya teslim edilecektir. Özel gün ve haftalar ile resmi tatil dönemlerinde, ürün teslimatlarında 1 ile 2 gün arasında gecikme yaşanabilir.

 

8. Yurt dışından sipariş verebilir miyim?

Yurtdışından sipariş henüz verilememektedir.

 

9. Online alışverişlerde güvenliği nasıl sağlıyorsunuz?

Mavi.com‘da güvenli olarak alışveriş yapabilmeniz için, sitemizde 3D Secure uygulaması bulunmaktadır. 3D Secure / Verified by Visa ve MasterCard / SecureCode hizmetleri sayesinde mevcut kart bilgileriniz, sizin belirleyeceğiniz bir şifre ve kişisel güvenlik cümlesiyle korunmaktadır. Ayrıca sitemiz, dünya çapında kredi kartı güvenliği konusunda standart bir format olan Thawte v3 256 bit SSL sertifikası ile kart kullanımını ekstra güvenli hale getirmektedir.

 

10. 3D Secure Nedir?

3D Secure, elektronik ticaret işlemlerinin güvenliğinin artırılması amacıyla Visa ve MasterCard tarafından geliştirilmiş bir güvenli ödeme sistemdir.

Verified by Visa® ve MasterCard® SecureCode logoları bulunan sanal iş yerlerinden yapılan alışverişler Visa ve MasterCard güvencesi altındadır.

 3D Secure ile yapılan ödemelerde banka ve kullanıcı ekranında, banka tarafından sunulan özel bir 3D işlem ekranı açılır, alışveriş yapılan kredi kartı sahibinin cep telefonuna SMS ile onay kodu gönderilir veya kart sahibi dışında kimsenin bilmediği özel bilgiler istenir. Bu sayede hem kart sahipleri hem de üye iş yerleri çalıntı kart vb  olumsuz durumlara karşı korunmuş olur. 

 

11. Aldığım ürünlerin fiyatına KDV dahil mi?

Sitemizde görmüş olduğunuz tüm fiyatlara KDV dahildir. 

 

12. Sipariş ettiğim ürün stoklarınızda yoksa ne yapıyorsunuz?

Nadiren de olsa yaşanabilen böyle durumlarda, siz değerli müşterimizi mağdur etmemek adına para iadenizi en kısa sürede gerçekleştirmekteyiz.

 

18. Mesafeli satış sözleşmesi ve ön bilgilendirme formu nedir?

Online alışveriş gibi uzaktan gerçekleştirilen satışlarda tüketiciyi koruma amaçlı düzenlenmiş ve tüketicinin siparişini oluşturmadan önce okuyup onaylaması gereken yasal metinlerdir.

 

20. Faturalarım bana nasıl ulaştırılacak?

28867 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan 1 Ocak 2016 tarihinden itibaren geçerli Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği sıra no 433'e göre Mavi, e-arşiv fatura sistemine geçmiştir. Bu nedenle faturanız 1 hafta içerisinde e-mail adresinize gönderilecektir.

 

25. Sepete attığım ürünler bana ayrılıyor mu?

Sepete eklenen ürünlerde stok rezervi bulunmamaktadır. Ürünler 15 gün süre ile sepetinizde kalabilir ancak başka bir müşterimiz aynı ürünü satın alabilir.

 

Kargo ve Teslimat İle İlgili Sorular

1. Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?

Ürünlerimizi Mng Kargo ile teslim ediyoruz. Aynı şekilde iadelerinizi de Mng Kargo ile bize ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.

 

2. Siparişim eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

0212 485 33 40 numaralı hattı arayarak veya web sitemizdeki iletişim formumuzu doldurarak müşteri temsilcimize ulaşabilirsiniz.

 

3. Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Sipariş esnasında verilen teslimat adresi daha sonra değiştirilememektedir.

 

4. Siparişimin alıcı ismini değiştirebilir miyim?

Sipariş esnasında verilen alıcı ismi daha sonra değiştirilememektedir.

 

5. Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Resmi tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.

 

6. Paket hasarlı geldi teslim almalı mıyım?

Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

 

7. Faturam e-posta adresime gönderilmedi, ne yapmalıyım?

Müşteri hizmetlerimizle 0212 485 33 40 iletişime geçip e-fatura talebinde bulunabilirsiniz.